محصولات در حراجی

پمپ سمپاش برقی ماک MEPS900

تماس بگیرید
پمپ سم پاش برقی ماک MEPS900 با موتور قدرتمند ۷۵۰ واتی در کنار پمپ ۲۵ بار. قابل استفاده برای مصارف گلخانه ای، ضد عفونی، مرغداری، دامداری، کارخانجات و کارگاه ها و سایر مناطق که دسترسی به برق شهری ممکن باشد.

شیلنگ سمپاش ۵ لایه شفاف ۱۰ میلیمتر رینو پاور

تماس بگیرید
شیلنگ سمپاش شفاف مدل RH 10 BR، محصول دیگر از برند معتبر رینو پاور سنگاپور. این شیلنگ سمپاش دارای قطر ۱۰ میلی‌متر است و از نوع ۵ لایه نخ دار می‌باشد. متراژ این شیلنگ ۵۰ یارد (۴۶ متر) است.از لحاظ فشار، این شیلنگ قادر است تا حداکثر فشار ۲۰۰ بار را تحمل کند. از دیدگاه دما نیز، حداکثر دمای قابل تحمل آن +۶۰ درجه سانتیگراد و حداقل دمای قابل تحمل آن -۲۰ درجه سانتیگراد است. این مشخصات نشان می‌دهد که این شیلنگ سمپاش مناسب برای استفاده بر روی سمپاش های تراکتوری  می باشد.

شیلنگ سمپاش ۵ لایه شفاف ۸٫۵ میلیمتر رینو پاور

۱,۶۰۰,۰۰۰ تومان
شیلنگ سمپاش شفاف مدل RH 8.5 BR، محصول دیگر از برند معتبر رینو پاور سنگاپور. این شیلنگ سمپاش دارای قطر ۸٫۵ میلی‌متر است و از نوع ۵ لایه نخ دار می‌باشد. متراژ این شیلنگ ۵۰ یارد (۴۶ متر) است.از لحاظ فشار، این شیلنگ قادر است تا حداکثر فشار ۲۰۰ بار را تحمل کند. از دیدگاه دما نیز، حداکثر دمای قابل تحمل آن +۶۰ درجه سانتیگراد و حداقل دمای قابل تحمل آن -۲۰ درجه سانتیگراد است. این مشخصات نشان می‌دهد که این شیلنگ سمپاش مناسب برای استفاده بر روی سمپاش های فرغونی و زنبه ای برقی یا موتوری می باشد.

شلنگ سمپاش ۳ لایه ۸٫۵ میلیمتر روکوفلکس

۱,۰۰۰,۰۰۰ تومان
شلنگ سمپاش ۳ لایه ۸٫۵ میلیمتر روکوفلکس، اندازه متراژ آن ۵۰ یارد است که حدوداً معادل ۴۵ متر می شود. دو سر شلنگ با دستگاه های تمام اتوماتیک پرس فشار قوی زده شده است. این محصول ساخت کشور چین می باشد.

شلنگ سمپاش ۵ لایه ۸٫۵ میلیمتر روکوفلکس

۱,۲۸۰,۰۰۰ تومان
شلنگ سمپاش ۵ لایه ۸٫۵ میلیمتر روکوفلکس، اندازه متراژ آن ۵۰ یارد است که حدوداً معادل ۴۵ متر می شود. دو سر شیلنگ با دستگاه های تمام اتوماتیک پرس فشار قوی زده شده است. این محصول ساخت کشور چین می باشد.

شلنگ سمپاش ۵ لایه شفاف ۸٫۵ میلیمتر روکوفلکس

تماس بگیرید
شلنگ سمپاش ۵ لایه شفاف ۸٫۵ میلیمتر روکوفلکس، اندازه متراژ آن ۵۰ یارد است که حدوداً معادل ۴۵ متر می شود. دو سر شیلنگ با دستگاه های تمام اتوماتیک پرس فشار قوی زده شده است. این محصول ساخت کشور چین می باشد.

شلنگ سمپاش ۵ لایه ۱۰ میلیمتر روکوفلکس

۱,۶۵۰,۰۰۰ تومان
این شلنگ ۵ لایه دارای ضخامت مناسب و با قطر ۱۰ میلیمتر می باشد که موجب مقاومت بالای این شلنگ شده است. اندازه متراژ آن نیز ۵۰ یارد است که حدوداً معادل ۴۵ متر می شود. دو سر شلنگ با دستگاه های تمام اتوماتیک پرس فشار قوی زده شده است. این محصول ساخت کشور چین می باشد.