سیاست مرجوعی کالا

شرایط مرجوعی

تولزکلیک همواره در تلاش است تا سفارش‏‌ها در نهایت صحت و بدون آسیب به دست مشتریان  برسد. از این رو همه محصولات، قبل از ارسال از لحاظ ظاهری بررسی شده و به صورت سالم ارسال می گردند.

  • ایرادهای ظاهری یا عدم تطابق مشخصات دستگاه با اطلاعات اعلامی فروشگاه:
    وجود مغایرت یا مشکلات و خرابی ناشی از حمل و نقل باید حداکثر ۲۴ ساعت پس از تحویل سفارش به پشتیبانی تولزکلیک اطلاع داده شود.
    اگر مغایرت بدون استفاده از کالا قابل مشاهده است مانند رنگ یا مشخصات درج شده بر روی دستگاه،  باید دستگاه در شرایط اولیه خود باشد و از آن استفاده نشود.
    کالای آسیب دیده بایستی به همراه صورت جلسه رسمی شرکت حمل کننده و کلیه متعلقات به بخش پشتیبانی تولزکلیک ارسال شود.
    عکس محصول برای اطلاع و کمک به خرید مشتری است و از آنجا که ممکن است در پاره ای جزئیات با کالای اصلی متفاوت باشد به استناد آنها نمیتوان اعلام مغایرت کرد. ملاک وجود مغایرت در مشخصات کالا، مشخصات فنی درج شده در وب سایت فروشگاه است.
    محصول باید با کارتن و بسته بندی اصلی و به همراه کلیه متعلقات آن بازگشت داده شود، پس از دور ریختن بسته بندی کالا جدا خودداری نمایید.
    استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکان پذیر است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود به تولزکلیک بازگشت داده شود. برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت مرجوعی را از بین می برد.
  •  ایرادات فنی  کالای خریداری شده:
    در صورت تشخص ایراد فنی، مراتب بایستی حداکثر ظرف ۵ روز کاری به پشتیبانی تولزکلیک اطلاع داده شود.
    محصول باید با کارتن و بسته بندی اصلی و به همراه کلیه متعلقات آن بازگشت داده شود، پس از دور ریختن بسته بندی کالا به مدت ۵ روز خودداری نمایید.
    این سرویس اشکال های فنی و ظاهری(شکستگی، خط و خش روی بدنه کالا و قطعات) که در اثر استفاده ناصحیح کاربر ایجاد شده باشد را شامل نمیشود. استفاده نادرست پس از تحویل کالا مواردی مانند حمل و نقل و جابجایی، نصب و راه اندازی، تنظیمات، کاربرد غیرمعمول، نگهداری و استفاده غیر و متفاوت با توصیه سازنده کالا(قید شده در دفترچه راهنمای کالا) را شامل می شود.
  • در صورت منصرف شدن مشتری از خرید:
    ۱-  انصراف از خرید و درخواست مرجوعی به کالایی تعلق خواهد گرفت که باز نشده باشد. هرگونه آسیب به بسته بندی، پلمپ، برچسب ها و… امکان مرجوع و انصراف از خرید را از بین خواهد برد، حتی اگر از دستگاه استفاده نشده باشد.
    ۲-  اگر کالا هنوز ارسال نشده باشد، باید هرچه سریعتر به واحد پشتیبانی تولزکلیک اطلاع داده شود.
    ۳- در صورتی که کالا را دریافت کرده باشید برای انصراف از خرید(با توجه به بند ۱) بایستی مراتب را حداکثر ظرف ۲۴ ساعت به پشتیبانی تولزکلیک اطلاع دهید.
    ۴- در صورت انصراف از خرید، ارسال کالا و هزینه های مرتبط با آن به عهده خریدار خواهد بود.
  •   با توجه به بسته‌بندی ایمن و استاندارد همه مرسولات، تحویل به هر یک ازشرکت‌‏های حمل و نقل معتبر به انتخاب کاربر و اعلام بارنامه مرسوله (درج درسبد خرید و اطلاع رسانی از طریق سرویس پیام کوتاه) به این معنی است که بروز هر گونه حادثه در هنگام حمل و تحویل به عهده شرکت حمل و نقل است و تولزکلیک تنها در صورت تایید شرکت حمل کننده سفارش و درراستای تسهیل امور پیگیری، خسارت را جبران می‌‏کند.
  • توجه:
    پس از بررسی کالای مرجوعی توسط کارشناسان تولزکلیک، در صورتی که کالا خارج از ضوابط مقرر در سایت مرجوع شده باشد و بدون ایراد تشخیص داده شود، برای مشتری ارسال خواهد شد. در صورت استنکاف مشتری از تحویل کالای سالم و بدون ایراد، کالای مزبور به مدت یک ماه بصورت امانت نزد تولزکلیک باقی می ماند و با انتضای این مهلت، تولزکلیک هیچگونه مسولیتی زیان های وارده بر کالا یا مفقود شدن آن نخواهد داشت.
    در خصوص کالای دارای گارانتی، گارانتی محصول بر عهده شرکت ها و واردکننده می باشد و شرایط استفاده از آن بر روی کارت گارانتی همراه محصول به اطلاع خریدار رسیده است.
  • نحوه ارسال کالای مرجوعی
    لطفا پیش از هر اقدامی با پشتیبانی تولزکلیک تماس بگیرید. از ارسال بدون هماهنگی قبلی جداً خودداری نمایید.
    برای ارسال، باید کالا در جعبه یا کارتن خود به خوبی بسته بندی شود و لوازم جانبی و همه اقلام همراه آن به همراه کالا ارسال شود.
    برچسب زدن یا نوشتن توصیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت مرجوعی را از بین می برد.(در صورت لزوم، توضیحات خود را پشت فاکتور خرید یا قطعه کاغذ جداگانه ای بنویسید)
    در صورتی که ساکن شهرهایی به جز تهران و کرج هستید، برای بازگرداندن کالا از پست پیشتاز استفاده کنید.(هزینه پست پیشتاز با ارائه فاکتور و قبض شرکت پست بر اساس تعرفه های شرکت پست و طبق قوانین و دستورالعمل های شرکت، پس از تایید کارشناسان تولزکلیک به حساب مشتری واریز می شود) از آنجا که واریز هزینه ارسال، منوط به دریافت رسید پستی است، برای اطمینان رسید را به فاکتور منگنه و همراه بسته ارسال کنید.
    اگر ساکن شهر تهران و کرج هستید، پس از هماهنگی با کارشناسان تولزکلیک، کالا را با پیک به آدرس اعلام شده ارسال نمایید.
  • چنان چه مشکل در راه اندازی دستگاه ها داشتید و یا از نحوه راه اندازی مطمئن نبودید حتما با کارشناسان ما تماس بگیرید.