پرسش شما چیست؟

پاسخ پرسش مورد نظرتان را در دسته بندی های زیر جستجو کنید

ورود و ثبت نام

برای خرید حتما باید در سایت عضو باشم ؟

بله. قبل از خرید میبایست از طریق شماره موبایل  ثبت نام کنید.

چگونه میتوانم حساب کاربری ایجاد کنم؟

در وب سایت روی گزینه "ورود ثبت نام" کلیک کنید. میتوانید با استفاده از شماره موبایل ثبت نام خود را انجام دهید. (کد فعال سازی برایتان پیامک میشود.) بعد از وارد نمودن کد فعالسازی، ثبت نام انجام می شود. سپس روی گزینه تکمیل اطلاعات کلیک و اطلاعات خود را تکمیل نمایید.

توضیحات تکمیلی >

چطور میتوانم مشخصات کاربری و ایمیل خود را ویرایش کنم؟

با وارد کردن ایمیل (یا شماره ی همراه ) وارد حساب کاربری خود شوید. روی گزینه "پروفایل " کلیک کرده و در صفحه‏" اطلاعات شخصی" روی “ویرایش اطلاعات شخصی " کلیک کنید.

توضیحات تکمیلی >

می‏‌توانم سفارشم را تلفنی ثبت کنم؟

 بلی، امکان ثبت سفارش بصورت تلفنی امکان پذیر است. 

ارتباط با بخش فروش تلفنی 

به چه حساب کاربری جدید گفته می شود؟

مالک آن مشتری جدید تولزکلیک باشد و حساب کاربری دیگری نداشته باشد.

هنوز اولین خرید خود را ثبت نکرده باشد.

برای اطلاع از شرایط استفاده از کد تخفیف اولین خرید کلیک کنید.

چطور میتوانم کلمه عبور ( رمز ) خود را بازیابی کنم؟

در مراحل ورود به حساب کاربری، روی گزینه "فراموشی رمز عبور" کلیک کنید. جهت یادآوری کلمه ی عبور ایمیل یا شماره موبایل خود را وارد نمایید. پس از دریافت پیامک و یا  لینک بازیابی می توانید رمز عبور جدید وارد نمایید.

توضیحات تکمیلی >

روند ثبت سفارش

آیا تعداد خرید از یک کالا در تولزکلیک محدودیتی دارد؟

بله. پس از ثبت سفارش خریدهای تعداد بالای شما پس از ثبت نهایی بررسی و در صورت امکان تایید خواهد شد. زمان مورد نیاز برای تایید توسط فروشگاه حداکثر ۲۴ ساعت خواهد بود.

آیا برای صدور گارانتی باید مدارکی ارسال کنیم؟

بله. بایستی تمامی مدارک  خواسته شده برای فروشنده ارسال شود در غیر این صورت صادر نمیشود.

می‌‏توانم کالاهایی که موجود نیستند را سفارش بدهم؟

خیر، کالاهایی که دارای قیمت هستند ، امکان ثبت دارند.

آیا ارسال رایگان شامل همه کالای فروشگاه است؟

خیر. کالاهایی با وزن بیشتر از ۵ کیلوگرم و دارای تخقیف ویژه شامل ارسال رایگان نیستند. 

کالاهای بالاتر از ۵ کیلو به صورت پس کرایه محاسبه خواهند شد.

چطور سفارش خود را ثبت کنم ؟

بعد از ورود به پروفایل ، کالای مدنظر خود را به سبد خرید اضافه کنید ، پس از انتخاب آدرس میتوانید نوع پرداخت خود را انتخاب کنید.بعد از اتمام ثبت سفارش ، سیستم کد سفارش شما را نمایش خواهد داد.

توضیحات تکمیلی >

چطور میتوانم به اطلاعات خریدهای قبلی خود دسترسی پیدا کنم؟

ابتدا وارد پروفایل خود شوید. روی گزینه ی "سفارشات من" کلیک کنید. میتوانید در این قسمت سوابق سفارشات خود را ملاحظه فرمایید.

نحوه فعال سازی گارانتی چگونه است؟

گارانتی فقط با مدارک درخواستی فروشنده قابل فعال سازی می باشد.

از چه روشهایی میتوانم سفارش خود را پرداخت کنم ؟

به دو روش. پرداخت آنلاین و واریز وجه به حساب اعلام شده. بخش توضیحات تکمیلی را مطالعه نمایید.

توضیحات تکمیلی >

می‏‌توانم سفارشم را تلفنی ثبت کنم؟

 بلی، امکان ثبت سفارش بصورت تلفنی امکان پذیر است. 

ارتباط با بخش فروش تلفنی 

محصولات چه زمانی در طرح فروش ویژه قرار می‏‌گیرند؟

زمان دقیق قرار گرفتن کالا در طرح فروش ویژه مشخص نیست.اما شما میتوانید هنگام قرار گرفتن کالا در فروش ویژه از طریق عضویت در خبرنامه یا پیامک از آن باخبر شوید.

چطور میتوانم سفارشم را لغو کنم ؟

شما میتوانید با تماس با بخش فروش، سفارشی را که از ارسال آن منصرف شده اید را لغو نمایید.

توضیحات تکمیلی>

میتوانم بعد از فاکتور شدن سفارش درخواست تغییر در مندرجات فاکتور را بدهم ؟

خیر. بعد از صادر شدن فاکتور امکان هیچ تغییری وجود ندارد.

سفارشم را بصورت اینترنتی پرداخت نمودم ، وجه از حسابم کسر شده اما پرداخت سفارشم تایید نشده است؟

ممکن است بدلیل اختلال در درگاه بانکی انتقال وجه به بانک ناقص باشد – در اینصورت وجه بصورت خودکار طی ۷۲ ساعت کاری مجدد بحساب شما برمیگردد.تاکید می شود، در این مورد نیازی به تماس با پشتیبانی ندارید.

 

پیگیری و دریافت سفارش

آیا میتوانم سفارش خود را حضوری دریافت کنم ؟

برای مشتریان در تهران و کرج  که به هر دلیل شرایط حضور در آدرس خود برای دریافت سفارش را ندارند، امکان دریافت حضوری کالا را فراهم کرده ایم.

توضیحات تکمیلی >

ارسال سفارشات حجیم و سنگین به روش باربری چگونه است؟

ارسال کالاهای حجیم یا بزرگ به شهرستان ها، به صورت پس‌کرایه (پرداخت هزینه باربری هنگام تحویل کالا) انجام خواهد شد. اطلاعات تکمیلی>

اگر محل سکونت شما در  تهران و کرج است با دریافت هزینه توسط پیک ارسال می گردد.

اطلاعات تکمیلی>

چطور میتوانم سفارشم را تحویل بگیرم ؟
  1. ارسال با پیک، اگر شما در یکی از شهرهای تهران، کرج ساکن باشید، کالا به وسیله پیک برای شما ارسال می شود.
  2. پست،اگر خارج از محدوده ارسال پیک باشید کالای شما توسط پست برای شما ارسال میشود.
  3. ارسال از طریق تیپاکس
  4. باربری اگر کالایی که شما خریداری نمودید، حجیم و سنگین( مثل کولتیواتور، آسفالت بر و...) باشد، سفارش شما بصورت پس کرایه و با باربری بدست شما میرسد. تاکید می شود هزینه ی حمل این کالاها به عهده مشتریان محترم می باشد.
بعد از اینکه سفارشم ثبت نهایی شد ، چه زمانی میتوانم آن را تحویل بگیرم؟

در صورتی که دریکی از شهرهای تهران، کرج یا کرمان هستید،در مدت ۲۴ ساعت کالا توسط پیک تحویل شما می شود.در غیر اینصورت سفارش شما از طریق پست و باربری طی ۴ روز کاری تحویل شما میشود.

شرایط و هزینه ارسال کالاهای بزرگ و سنگین، فوق سنگین در تهران و حومه چیست؟

اگر کالای شما جزء کالاهای سنگین باشد، هزینه ارسال آن  در تهران بزرگ و کرج بسته به وزن و ماهیت کالا بستگی دارد.

توضیحات تکمیلی >

سفارشاتی که از طریق پست پیشتاز ارسال می شوند را چگونه می توان پیگیری کرد؟

در صورتی که منتظر دریافت سفارش خود از طریق سرویس پست هستید، می‌توانید مرسوله را از طریق سایت شرکت پست به آدرس زیر پیگیری کنید: https://tracking.post.ir شماره مرسوله ۲۴ رقمی پست برای شما از طریق پیامک ارسال شده است.

هزینه ارسال باربری چقدر است؟

جدول هزینه حمل کالاهای سنگین کلیک کنید

هزینه ی ارسال کالا چگونه محاسبه میشود؟

هزینه ارسال بر اساس شیوه ارسال متفاوت است و در زمان ثبت سفارش نمایش داده می شود.

مرجوعی

تا چند روز مهلت دارم محصول خریداری شده ی خود را مرجوع کنم؟

شما میتوانید درخواست مرجوعی خود را برای کالا آسیب دیده تا ۲۴ ساعت پس از تحویل کالا به ما اعلام کنید.

توضیحات تکمیلی >

روش صحیح بسته بندی کالای مرجوعی به چه صورت است؟

رعایت مواردی که در توضیحات تکمیلی درج شده  در روش بسته بندی کالای مرجوعی الزامی است:

توضیحات تکمیلی >

چطور میتوانم کالای خود را برای شما ارسال کنم ؟

میتوانید کالای خود را با پست برای ما ارسال نمایید. هزینه پست پیشتاز با ارائه فاکتور و قبض شرکت پست پس از تایید خدمات پس از فروش و تایید خرابی کالا به حساب شما واریز می‌شود.

گارانتی کالاها شامل چه مواردی می‏‌شود؟ چطور میتوانم از خدمات گارانتی استفاده کنم؟

به این دلیل که گارانتی شرکت‏‌های مختلف بر اساس نوع کالا متفاوت است و بنابراین در اینجا پاسخگویی دقیق ممکن نیست، بهترین کار این است که با خود شرکت‌های گارانتی کننده تماس بگیرید.

کالایی که خریدم در حمل و نقل آسیب دیده،چگونه از خدمات پس از فروش استفاده کنم؟

آسیب‏‏ دیدگی باید حداکثر طی ۲۴ ساعت پس از دریافت کالا، به خدمات پس از فروش تولزکلیک اطلاع داده دهید.

- با توجه به بسته بندی ایمن و استاندارد همه مرسولات، تحویل به هر یک از شرکت‏‏‌های حمل و نقل معتبر به انتخاب کاربر و اعلام بارنامه مرسوله به این معنی است که بروز هر گونه حادثه در هنگام حمل و تحویل به عهده شرکت حمل و نقل است و تولزکلیک تنها در صورت تایید شرکت حمل کننده سفارش و در راستای تسهیل امور پیگیری، خسارت را جبران می‌‏کند.

- لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات نگهداری و از دور ریختن آن جداً خودداری شود. استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکان‌پذیر است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود به تولزکلیک بازگردانده شود.

چطور میتوانم با گارانتی مدنظر خود تماس بگیرم؟

شما میتوانید از لیست ، شماره گارانتی مورد نظر خود را بیابید.

توضیحات تکمیلی>

روند رسیدگی به درخواست مرجوعی کالا چگونه است؟

کارشناسان خدمات پس از فروش تولزکلیک ایرادات مطرح شده را بررسی میکنند .

علت مرجوعی کالا توسط کارشناسان بررسی و مطابق با شرایط و قوانین تایید یا رد می شود.

پس از بررسی موارد مطرح شده در صورت تایید ایراد کالا، وجه به حساب شما مرجوع می شود و در صورت عدم تایید کالا به شما باز خواهد گشت.

چطور درخواست خود را جهت بازگرداندن کالا (مرجوعی کالا) به شما اطلاع دهم؟

شما میتوانید از طریق فرم درخواست مرجوعی در حساب کاربری ، صفحه تماس با ما و تلفن درخواست خود را ثبت نمایید.

اگر کالای تحویل شده مغایر با سایت باشد میتوانم آن را برگردانم؟

بله. وجود مغایرت، باید حداکثر ۲۴ ساعت پس از دریافت کالا اطلاع رسانی گردد.

- اگر مغایرت، بدون استفاده از کالا قابل مشاهده است، باید کالا در شرایط اولیه باشد و از آن استفاده نشده باشد.
- ملاک وجود مغایرت در مشخصات کالا، مشخصات فنی درج شده در وب سایت است. 
در صورتی که امکان تشخیص مغایرت تنها با باز کردن بسته بندی ممکن باشد، لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات نگهداری شود و از دور ریختن آن جداً خودداری شود.
-اگر کالا توسط کاربر ایراد پیدا کند(شکستگی-خط و خش)شامل این سرویس نمی باشد.

اگر در هنگام تحویل سفارش متوجه شوم کالا آسیب دیده است میتوانم آن را تحویل نگیرم؟

بله ، در صورتی که آسیب در لحظه قابل مشاهده باشد، شما میتوانید کالا را تحویل نگیرید .

در صورتی که کالا ایراد ظاهری داشته باشد ، تا چه زمانی مهلت برگشت کالا را دارم؟

آسیب‏‏ یا ایراد فیزیکی باید حداکثر طی ۲۴ ساعت پس از دریافت کالا، به خدمات پس از فروش تولزکلیک از طریق صفحه تماس با ما یا تلفن به ما اطلاع داده شود. استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکان‌پذیر است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود به تولزکلیک بازگردانده شود. برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.

پرسش خود را نیافتید؟

اگر پاسخ پرسش خود را نیافتید مشکلی نیست. با ما از طریق فرم ارتباط با ما یا تلفن در ارتباط باشید.

فروشگاه
0 لیست علاقه مندی ها
0 مورد سبد خرید
حساب من