رویه ارسال سفارش

چگونه سفارش شما ارسال می شود؟

زمان ثبت و پیگیری سفارش

شما میتوانید در ۲۴ ساعت شبانه روز و ۷ روز هفته اقدام به ثبت و پیگیری سفارش نمایید. کلیه سفارشات در روز بعد از سفارش بررسی و هماهنگی های ارسال آن با خریدار از طریق "پیام کوتاه" و "تلفن ثبت شده خریدار" انجام خواهد گرفت. برای پیگیری سفارش و طرح پرسش های احتمالی می توانید از بخش ارتباط با ما استفاده نمائید.

روش های ارسال و تحویل کالا

  1. سفارش ها در سطح شهر تهران و کرج صرفا از طریق پیک و سیستم حمل درون شهری  ارسال می گردد.
  2. در شهرهایی غیر از تهران و کرج، سفارش ها توسط پست و سایر سرویس های ارائه دهنده خدمات حمل کالا، از قبیل باربری‌ های برون شهری و تیپاکس ارسال می گردد که در ادامه شرح داده شده است.

نکته

در مواردی که ارسال توسط باربری انتخاب گردد، مسئولیت فروشگاه صرفاً تحویل سفارش به صورت صحیح و سالم و با عکسبرداری از بسته بندی و تحویل در سریع ترین زمان ممکن به شرکت‌ های باربری و ارسال کد پیگیری برای خریدار محترم است. در این موارد و به منظور احتیاط بیشتر، فروشگاه کالا را بر اساس قوانین شرکت های حمل و نقل تا سقف ممکن بیمه می نماید تا نگرانی از بابت خسارت احتمالی برای خریداران وجود نداشته باشد. لازم به ذکر است که مسئولیت آسیب به کالا حین بسته بندی و تا تحویل به باربری به عهده‌ی تولزکلیک است.

نکته

تامین، بسته بندی و تحویل کالا به پست و تیپاکس برای ارسال به خریدار در اسرع وقت از وظایف و اهداف اصلی تولزکلیک است. توجه فرمایید، فرستنده ی کالا مسئولیتی در قبال تاخیر در تحویل مرسولات توسط اداره پست و یا تیپاکس ندارد. اما در عین حال تولزکلیک این اطمینان خاطر را به خریداران می دهد که از پیگیری های لازم در مورد تاخیر تحویل مرسولات، دریغ نمی کند.

انواع روش های ارسال و تعرفه ها

  1. پست سفارشی
  2. پست پیشتاز
  3. تیپاکس
  4. باربری برون شهری
  5. پیک درون شهری

هماهنگی نحوه ارسال

نحوه ارسال کالا با توجه به مکان خریدار، تعداد و ابعاد کالا تعیین شده و با هماهنگی خریدار، به آدرس ثبت شده توسط خریدار ارسال خواهد شد. بدیهی است تولزکلیک هیچگونه مسئولیتی در قبال درج اشتباه آدرس توسط خریدار نخواهد داشت.

نیاز به مشاوره دارید؟

با کارشناسان ما در ارتباط باشید

فروشگاه
0 لیست علاقه مندی ها
0 مورد سبد خرید
حساب من